سال‌های زیادی از ارایه اینترنت dial up در ایران می‌گذرد. در این مدت کاربران فراوانی با مفهوم جدید «اینترنت پرسرعت» آشنا شده‌اند. اینترنت پرسرعت که امروزه بر بسترهای گوناگون عرضه می‌‏شود، توانسته است کیفیت ارتباط جهانی را در میان مشتریان خانگی و سازمان‌ها تغییر دهد.
ما در نیاک معتقدیم دسترسی راحت و امن به این سرویس‌ها، کلید اصلی، در موفقیت هر تجارتی است و در افزایش سطح دانش و زندگی شهروندان موثر است و با همراهی تجمیعی ارایه‌‏دهندگان اینترنت پرسرعت در ایران این امکان را برای بهره برداران خدمات خود فراهم ساخته ایم. این بدان معنی است که در طول سال‌های گذشته، به هر صورتی که از خدمات اینترنت پرسرعت تجاری و خانگی استفاده کرده باشید، احتمالا بخشی از این خدمات، از طریق شبکه، دانش و تجهیزاتی که ما امروز آن را در اختیار داریم، به شما رسیده است. امروز ما خود را متعهد می‌دانیم که در مسیر افزایش کیفیت دسترسی تمامی شرکت‌‏ها، سازمان‌ها و شهروندان، به خدمات اینترنت پرسرعت تلاش کنیم، تا تجربه شیرین ارتباطی مداوم، امن و فراگیر را برای همه در سراسر ایران فراهم کنیم.
ما هم‌اکنون فناوری‌هایی را در اختیار داریم که به کمک آن، می‌توانیم تمامی سرویس‌های اینترنت پرسرعت را بر بسترهای گوناگون به مشتریان در سطوح مختلف برسانیم و با پشتیبانی دایم و تضمین شده، کیفیت و امنیت آن را فراهم کنیم. پشتیبانی دایم و تضمین شده از نگاه ما، به معنای سرویس‌دهی و پاسخ‌گویی در همه روزهای هفته و در تمامی ساعات شبانه‌روز است.

HOTSPOT WIFI

DATA LINK

MOBILE DATA

COLOCATE

راه های تماس

دفتر مدیریت:

شیراز، قدوسی غربی، مقابل بانک ملی، شماره 432، طبقه دوم

دفتر فنی:

شیراز، شهرک آرین، پارک علم و فن آوری، ساختمان آپادانا

شیراز، بلوار مدرس، خیابان آزادگان، کارخانه نوآوری شیراز، دفاترتخصصی، طبقه اول ، واحد 98

شماره تماس: 0098902716050