در دورانی که علاوه بر نیاز به درمان، #کرونا بیداد میکند و وضعیت سراسر گیتی کم و بیش به حالت هشدار در آمده است همچنیان نیک اندیشان نیکوکار و #خیرین_سلامت و فرهیختگان #دانشگاه_علوم_پزشکی_شیراز و هیت مدیره #بهبودستان_نمازی بر آن هستند تا به یاری مددجویانی بشتابند که در این زمان بیش از پیش به یاری هم نوعان و بدنه درمان نیاز دارند.
در این بین ما نیز در #طبیباتو اعلام آمادگی کردیم تا خدمات حوزه #سلامت و #درمان از راه دور (#تله_مدیسین) را به رایگان در اختیار این قشر از جامعه بزرگ #شیراز #فارس و ایران ارائه نماییم.
طی روزهای آتی اخبار تازه تر درخصوص طبیباتو و حوزه درمان از راه دور از این طریق و همچنین مسیرهای اختصاصی طبیباتو اطلاع رسانی خواهد شد.

بهبودستان نمازی

این مکان از قدیمی ترین مراکز درمانی نوین در شیراز بوده است. این مرکز توسط مرحوم حاج محمدحسین نمازی که فرد نیکوکاری بوده است، تاسیس شده و مدتی زیرنظر مرحوم دکتر کریم هدایت ( از نخستین دانش آموختگان پزشکی نوین در شیراز که ریاست بیمارستان نظامی شیراز را برعهده داشته) اداره می شده است، اما پس از مرگ موسس آن ، به علت کمبود پرسنل و تامین نشدن بودجه آن، در سال 1311 خورشیدی مدتی تعطیل شده، سپس با تلاش دکتر ذبیح قربان دوباره راه اندازی شده و تا سال 1314 خورشیدی به کار خود ادامه داد، و بعدا به درمانگاه شماره یک شهرداری تبدیل شد که در آنجا بیماران سرپایی را مجانی مداوا می کردند.محل آن در خیابان قاآنی می باشد که ساختمان آن هنوز موجود می باشد.البته محل این درمانگاه با محل بیمارستان نمازی مشهور شیراز که بعدها توسط مرحوم نمازی احداث گردید متفاوت است و جزو قدیمی ترین درمانگاههای شیراز محسوب می گردد.

راه های تماس با بهبودستان

بهبودستان نمازی محله وصال شیرازی شیراز آدرس شیراز،وصال شیرازی،خ. قاآنی شمالی،خ. قاآنی شمالی